Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Heb je een product gevonden dat je graag wilt bestellen? Plaats het product in je digitaal winkelmandje door op de knop ‘in winkelwagen’ te klikken.
  2. Klaar met winkelen en al ingelogd? Mooi dan kan je meteen verder met je bestelling. Niet ingelogd? Dan heb je drie opties:
    1. Je logt in op je DOMO-webshopaccount.
    2. Je maakt een nieuw account aan en volgt de gevraagde stappen.
    3. Je gaat verder als gast en je vult de gevraagde gegevens in. 
  3. Afhankelijk van je aankoop bepalen wij de manier van verzenden (DPD, Bpost, UPS …). Momenteel kan je dit niet zelf kiezen. 
  4. Selecteer de gewenste betaalmethode, bevestig je aankoop en reken je bestelling af. 
  5. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling via e-mail. 
  6. We gaan onmiddellijk aan de slag met je bestelling. Eenmaal je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace code via e-mail. 

Het is niet mogelijk om producten telefonisch te bestellen. 

Hoe plaats ik een zakelijke bestelling?

Maak een account aan waarin je aangeeft dat je een zakelijke klant bent. Geef de gevraagde gegevens, zoals facturatieadres, leveradres en BTW-nummer.
Let wel, ook als je al een particulier account hebt, is het nodig om een tweede account aan te maken voor je professionele bestellingen. 

Ben je een buitenlandse klant en wil je graag een zakelijk account aanmaken? Dat kan perfect. Volg bovenstaande stappen.

Opgepast! Achteraf kunnen we de factuur niet meer corrigeren. Het is dus belangrijk om een geldig BTW-nummer op te geven in je zakelijk account om als professionele klant online aankopen te doen. 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen vanaf € 25, met levering in België neemt DOMO de verzendkosten voor haar rekening.
Voor bestellingen onder de € 25 betaal je € 4,99 verzendkosten. 

Voor bestellingen met levering in Nederland, Frankrijk, Groothertogdom Luxemburg en Duitsland neemt DOMO de verzendkosten op zich voor bestellingen vanaf € 40.
Voor bestellingen onder de € 40 betaal je € 8,99 verzendkosten. 

Let wel, deze prijzen kunnen steeds wijzigen. Bij het plaatsen van een bestelling geldt dan ook steeds het tarief dat van kracht is op het moment van de aankoop.
De verzendkosten zijn steeds duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces en voor je de bestelling definitief bevestigt. 

Opgelet: DOMO levert enkel in België, Nederland, Frankrijk, Groothertogdom Luxemburg en Duitsland. 

Ik heb besteld, maar ik wil mijn order (of adresgegevens) nog wijzigen. Kan dat?

Eens wij je order hebben ontvangen, komt dit terecht in een automatisch proces en kan je zelf je bestelling niet meer aanpassen.
Toch een dringende aanpassing nodig? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst op +32 (0)14 21 71 91. 

Kan ik onderdelen of extra accessoires nabestellen voor mijn DOMO-toestel?

Dat kan zeker! Zowel voor recente als oudere toestellen bieden wij heel wat onderdelen en accessoires aan zodat jij zo lang mogelijk van je toestel kan blijven genieten. Via de pagina accessoires en onderdelen kan je gericht op zoek naar het onderdeel of accessoire voor je product. 


Niet gevonden wat je zocht?

Ik heb een vraag over een specifiek product, toestel, onderdeel of accessoire.  

Ik heb een andere vraag.