Betalen

Welke betaalmethodes zijn er?

Er zijn verschillende betaalmethodes mogelijk. Zo kan je betalen met:

  • Visa
  • Mastercard
  • iDeal
  • Giropay
  • Bancontact
  • Maestro

Of je kan ook rechtstreeks betalen via de webapplicaties van de volgende banken:

  • ING
  • Belfius
  • KBC/CBC

De betaling verloopt telkens via een SSL-beveiligde server waardoor je bank- en persoonlijke gegevens versleuteld worden en veilig zijn. 

Mijn betaling lukt niet. Wat nu?

Wordt je betaling geweigerd of niet verwerkt, dan kan dit te maken hebben met een technisch probleem bij ons of door een probleem bij je bank. Raadpleeg de instructies in de foutmelding op je scherm. 

Heeft het probleem te maken met de gekozen betalingsmethode, controleer dan of:

  • je de juiste kaartgegevens hebt opgegeven,
  • online betalingen met je kaart zijn toegestaan,
  • de uitgever van je kaart de betaling heeft geweigerd,
  • je saldo voldoende is.

Er wordt maar één betaling geaccepteerd per bevestigde bestelling. Controleer je inbox om zeker te weten dat je de bevestigingsmail voor een bestelling niet meer dan één keer hebt ontvangen. 

Controleer ook of het verschuldigde bedrag niet meerdere keren in mindering is gebracht. Als dat toch zo is, stuur dan een bewijs van betaling naar onze klantendienst via het contactformulier en kies hier vervolgens ‘Mijn bestelling’. 

Kan ik een factuur opvragen?

Zodra je order is verwerkt, ontvang je een factuur per e-mail. Vind je die niet terug en wil je deze opnieuw inzien? Neem dan contact op met onze klantendienst.
Zij kunnen jou een kopie opsturen op het e-mailadres dat je bij het plaatsen van je bestelling hebt opgegeven, of naar een ander e-mailadres voor het geval er een foutje inzat. 


Niet gevonden wat je zocht?

Ik heb een vraag over een specifiek product, toestel, onderdeel of accessoire.  

Ik heb een andere vraag.